ترفندهای کامپیوتری

  • ۱
  • ۰

شاید شما هم مثل من حوصله خواندن زیرنویس را نداشته باشد یا ممکن است فکر کنید با خواندن زیرنویس لذت واقعی فیلم را نمیچشید پس با ما همراه باشید

این تنظیمات برای KMplayer می باشد

ابتدا  فیلم را باز کرده و روی صفحه راست کلیک کنید و از قسمت open > load external audio را انتخاب کنید حال کافی است فایل دوبله را انتخاب کنید.

به همین راحتی (ب.ه.ر)

 

البته برای من این حالت کار نکرد و من اول فایل صوتی رو باز کردم و از اونجا فیلم رو انتخاب کردم (مهندسی معکوس) 

امید وارم که این مطلب مفید واقع شده باشه. :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی